Obserwatorzy

niedziela, 28 października 2012

Początek

Po długich przemyśleniach postanowiłam założyć mój pierwszy w życiu blog.
 Chciałabym aby był poświęcony wszystkiemu co dotyczy mojego codziennego życia.
Czyli: mój codzienny ubiór, co lubię robić, jeść, pomysły DIY,domowe maseczki itd.

Czekam również na propozycję z zewnątrz dotyczące tematów i co mogę ulepszyć w swoim blogu.
A teraz kilka słów o mnie.

Mam na imię Zuzia, obecnie mieszkam w Niemczech od 3 miesięcy. Nie mam jednego jasno określonego hobby ale bardzo lubię czytać, słucham też dużo muzyki, którą  będę się z Wami dzielić.
Siostra interesuje się modą więc i na moim blogu pojawią się modowe inspiracje jak i moje outfity.
Bardzo lubię naturalna pielęgnację ciała, więc postaram się Was zachęcić do jej stosowania. Podam wypróbowane maseczki i pomysły jak je wykonać.

Z siostrą dużo pichcimy w kuchni co oznacza, że na blogu będą się pokazywały nasze dzieła i przepisy.

Jak widać mój blog będzie o wszystkim i o niczym, znajdzie się temat dla każdego. Jestem również otwarta na Wasze propozycje i rady.

Zapraszam do miłej lektury:))


Pozdrawiam.

1 komentarz: